Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Men hur kommer man åt att se listan med dom som ligger i den sen? Eller går inte det?Du sätter personen på begränsad profil. Instruktioner hittar du här: https://m.facebook.com/help/206571136073851?helpref=faq_content
Oj, ingen aning.Tack! Men hur kommer man åt att se listan med dom som ligger i den sen? Eller går inte det?
Tack! Men hur kommer man åt att se listan med dom som ligger i den sen? Eller går inte det?
Blockering och begränsad är inte samma sak.Inställningar och välj sedan blockering
Om jag minns rätt så går man in på listor och så finns de olika listorna man skapat där.Tack! Men hur kommer man åt att se listan med dom som ligger i den sen? Eller går inte det?
Javisst problemet är att jag inte hittar "listor"Om jag minns rätt så går man in på listor och så finns de olika listorna man skapat där.
Blockering och begränsad är inte samma sak.
Javisst problemet är att jag inte hittar "listor"
Nej om jag går i på inställningar - blockering så står det att jag inte har några blockeringar. Men jag har lagt till personen i begränsad via hens profil. Men själva listan över begränsade hittar jag ickeFast oavsett så är det där man går in....
På blockering står det att jag inte har några blockeringar. Det är ju begränsad jag lagt personen iDet är på blockering du går in, där hittar du listan begränsad samt blockera användare. Har du varit inne där ?
På blockering står det att jag inte har några blockeringar. Det är ju begränsad jag lagt personen i
Nu börjar jag förstå varför vi är oense anar att ni är inne via datorn. Jag är inne i appen. Vissa funktioner finns inte i appen