Vän facebook

_FiA_

Trådstartare
Jag vet att det förut fanns en funktion på Facebook om man "blev tvungen" att lägga till någon som vän, men inte vill att den skall kunna se mer än någon man inte är vän med. Jag har letat i inställningar men jag hittar inte? Har dom tagit bort den funktionen?

Fast oavsett så är det där man går in....
Nej om jag går i på inställningar - blockering så står det att jag inte har några blockeringar. Men jag har lagt till personen i begränsad via hens profil. Men själva listan över begränsade hittar jag icke

Kommer se ut såhär

Hantera blockeringar
  • Begränsad listaRedigera lista
    När du lägger till vänner på listan Begränsade ser de inte inlägg på Facebook som du delar med Vänner. De kan fortfarande se saker som du delar med inställningen Offentligt eller på en gemensam väns tidslinje, och inlägg som de är taggade i. Facebook meddelar inte dina vänner när du lägger till dem på listan Begränsade. Läs mer.
  • Blockera användare
    När du blockerar en person kan denne inte längre se saker som du lägger upp på din tidslinje, inte tagga dig eller bjuda in dig till evenemang eller grupper, starta en konversation med dig eller lägga till dig som vän. Observera att detta inte omfattar applikationer, spel eller grupper som ni bägge deltar i.

Nu börjar jag förstå varför vi är oense :D anar att ni är inne via datorn. Jag är inne i appen. Vissa funktioner finns inte i appen:p

Liknande trådar

R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 814
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 455
Senast: Amha
·
Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2
Svar
37
· Visningar
2 904
Senast: Frida.G
·
Hemmet Blir snart tokig! Letar efter en sommarstuga att köpa. Men jättesvårt. Antingen för långt bort, för dyrt, något annat jag inte gillar...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
4 545
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve