Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag letar information om varför Horsewares vamoose inte säljs i Sverige längre men Google är inte min vän idag.
Är det någon som kommer ihåg vilket beslut som togs och varför, för alltid?
Får man köpa prylarna från England?
Det är just därför jag vill ha det i tyget hellre än dränka hästen i sprej med samma gift som sedan följer med regnet ner i marken. Men jordbruksverket (?) tycker tydligen annorlunda.Det lär vara permethrinet som sagt.
Svingiftigt och Ultrashield miste sin licens för några år sedan då de inte ansökt om ”ny och ”rätt. Sen fixade de till det och började säljas igen.
Skulle tro att det är kinkigare med preparatet i kombo med tyger ang hantering osv. Men det är bara en gissning.
Beställa från annat land kan du ju dock göra ändå .
Det är säkert ett restlager, det borde man ju få sälja av?Amigo bug Buster vamoose verkar dock säljas i Sverige. Hittade dock bara i strl 115 i den butiken jag kollade i.
Det är just därför jag vill ha det i tyget hellre än dränka hästen i sprej med samma gift som sedan följer med regnet ner i marken. Men jordbruksverket (?) tycker tydligen annorlunda.
Men det är ok att köpa utomlands? Jag smugglar inte något förbjudet då?
Är det någon som vet hur man hittar själva reglerna?
Det är säkert ett restlager, det borde man ju få sälja av?