Välsittande täcke sökes

Djurjouren

Trådstartare
Jag har en liten smäcker travflicka som vill ha ett täcke som sitter som en smäck på henne, det ska vara hals på det, det ska vara lätt och det ska vara myisgt. Gärna dyrt så det håller.

Sv: Välsittande täcke sökes

Nu ska det investeras inför premieloppet? :)

Jag köpte ett Bucastäcke med hals till Goliat. Det sitter bra på honom i vart fall.

Har du provat Horseware? jag tycker inte om bucastäckena jag har aldrig haft en häst som passat i dem, jag tycker att de har dålig passform och stora i bogen.

Ulegårds täckena sitter mycket bra

Bucas, hur är de i bogen? Hon är så smäcker att man liksom kan stoppa två av henne i bogen på de flesta täcken..

om du menar ulegårds så vet jag att han e på åby varje torsdag.
tror nog att dom har en hemsida prova att googla:rofl:

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
983
Senast: Cattis_E
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
439
Senast: Pegasus63
·
Hemmet Som rubriken antyder är jag på jakt efter en ny dammsugare då vår gamla som var här när vi köpte sommarstugan har gett upp. Gärna en...
Svar
16
· Visningar
570
Senast: sthu
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 063
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar