Valpträff i Stockholm?

BoxochTess

Trådstartare
Hej! Nån med en valp som har lust å ses? Min valp e nu 12 v å dags å kolla lite i världen vad som sker.. Eller kanske bara nån annan som e hemma med valp å lust å prata lite? :)

Hej! Nån med en valp som har lust å ses? Min valp e nu 12 v å dags å kolla lite i världen vad som sker.. Eller kanske bara nån annan som e hemma med valp å lust å prata lite? :)
Min är snart 8 månader men ses gärna (och hon är jätteduktig med mindre hundar också). Vi finns lpå norra sidan stan men jag har bil:p

Min är snart 8 månader men ses gärna (och hon är jätteduktig med mindre hundar också). Vi finns lpå norra sidan stan men jag har bil:p

Hej vad kul! Vad e det för ras du har? Vi bor oxå i norra sidan :) dock har jag en gammal toy pudel dam som inte gillar andra hundar

Hej vad kul! Vad e det för ras du har? Vi bor oxå i norra sidan :) dock har jag en gammal toy pudel dam som inte gillar andra hundar
Jag har två salukis :) Har en 4åring också som gillar småhundar men som kan tycka att nya hundar är lite läskiga (första 10 minuterna, innan hon funderat klart på vad det är för typer vi mött).

Liknande trådar

Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
420
Senast: tanten
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 150
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Jag behöver höra nya infallsvinklar. Jag har en ung tysk terrier. Är uppväxt med rasen, men hon är min första egna. Enda sedan jag... 2
Svar
23
· Visningar
2 292
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 414
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka