Valpis i vårsolen!

G

Goldpilz

Nu var det ett tag sedan ni fick se min lilla Emil, så nu tänkte jag slänga upp lite dagsfärska bilder från när han låg och gottade sig i vårsolen. :d

Sv: Valpis i vårsolen!

Så söt så. Var det inte du som skulle göra dig av med din hund för att den bet er och höll på. Har för mig jag läst det för ett tag sen.
Ångrat dig nu då eller? Fått hjälp av nån? Hur som hällst ser han jätte mysig ut;) du har ju lite matrial att träna med (han är BC va?)

Han har faktiskt lugnat ner sig en hel del nu och har faktiskt inte visat upp ett sådant beteende på över tre veckor nu. Det var kanske som några BC-experter sa, att det bara var en period.

Jag tränare för en riktigt bra hundtränare nu med och hon tyckte att han hade potential att i framtiden gå lydnad, men även agility. Han är ju så extremt arbetsglad och lättlärd, så träningen nu är inriktat på framtida lydnadstävlingar.

Men det är ju bra. överträna honnom inte bara. Han är väl inte så gammal ännu;) Lycka till!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 561
Senast: fixi
·
Övr. Hund Har en Mim Allsafe hemma i L men den är lite för stor för mina hundar. Tänkte att en M blir perfekt då men döm av min förvåning när den...
Svar
0
· Visningar
254
Senast: Viva
·
Hundhälsa Jag har min hund inlagd sen i torsdags morse. Dvärgscnauzer 14 månader. Det började i onsdags kväll med lite halvmjukt bajs. Inget jag...
Svar
9
· Visningar
1 264
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 063
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30