Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har en liten flattik hemma på 5 månader som ätit Hills large breed puppy hela sitt liv, och problemet är att hon alltid mer eller mindre är lös i magen.
Tips på BRA valpfoder? Har väl inte sådär jättemycket till övers för Hills.
Vuxna borderblandisen äter acana light & fit.
Min grabb hälsar att han tycker att Taste Of The Wild Puppy är jättegod iallafall, är sällan han fiser då han har ätit det, på billigare foder så var han som en gaskammare och är dessutom väldigt kräsen!
Min snart femmånaders äter Brit Care Allbreed Puppy
Om det är ett bra foder eller inte har jag ingen aning, han åt det när vi köpte honom och det verkar fungera bra och han gillar det (å andra sidan skulle han nog äta ändå oavsett vad vi satte fram)
Min 6 månaders BC har precis börjat äta VoH. Hon har tidigare ätit four friends men jag har inte velat köpa en hel stor säck till och inte fått hem VoH valp än. Kan man ge Standardt starter mix till det också?
Hundavel & Ras Om det främst ska vara en hund för dottern så skulle jag kika på dvärg- och mellanpudel eller en Löwchen. Pudeln kan ni teddyklippa så...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.