Valpfoder!

a-s

Trådstartare
Har en liten flattik hemma på 5 månader som ätit Hills large breed puppy hela sitt liv, och problemet är att hon alltid mer eller mindre är lös i magen.
Tips på BRA valpfoder? Har väl inte sådär jättemycket till övers för Hills.
Vuxna borderblandisen äter acana light & fit.

Sv: Valpfoder!

Min grabb hälsar att han tycker att Taste Of The Wild Puppy är jättegod iallafall, är sällan han fiser då han har ätit det, på billigare foder så var han som en gaskammare och är dessutom väldigt kräsen!

Min snart femmånaders äter Brit Care Allbreed Puppy
Om det är ett bra foder eller inte har jag ingen aning, han åt det när vi köpte honom och det verkar fungera bra och han gillar det (å andra sidan skulle han nog äta ändå oavsett vad vi satte fram)

Jag skulle utan minsta tvekan kört på valfritt färskfoder och lagt till Standardt Start Mix (som är ett kosttillskott till växande hundar).

Jag är nöjd med Acanas valpfoder, gul påse. På Robur var valpen ojämn men nu är han fin i magen och växer och går upp i vikt stadigt.

Min 6 månaders BC har precis börjat äta VoH. Hon har tidigare ätit four friends men jag har inte velat köpa en hel stor säck till och inte fått hem VoH valp än. Kan man ge Standardt starter mix till det också?

Liknande trådar

Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
558
Senast: Celinehenn
·
Hundhälsa Hej! Vi ger vår dvärgpudel valp på 8 månader råfoder: mush vaisto puppy samt lite torrfoder. (Den är han inte så jätte intresserad av...
Svar
8
· Visningar
1 094
Senast: BornAgain
·
Gravid - 1år Jag behöver en tråd med tips kring BLW (baby lead weaning) och plockmat! Vi har en 6-månaders hemma som vi precis har börjat med. Från...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 450
Senast: Lingon
·
Hundhälsa Jag orkar snart inte längre. Det har till och med gått så långt att jag har ont i magen varje gång hunden ska få sin mat. Mantrat "ska...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 896
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar