Valpen är hämtad *bilder*

Vildvittra_

Trådstartare
I veckan har jag varit till Prag och hämtat hem min valp. Hon är nu 9 veckor gammal och alldeles ljuvlig :love:

Får jag presentera fröken Keya!

keya9v.jpg

keya9v2.jpg

Sv: Valpen är hämtad *bilder*

Titta där!! :eek:
*Stoppar ner hunden under jackan och springer i väg*
Nej, ursäkta jag såg fel.. :angel: :D

Gud vilken sötis tjej! Lycka till med henne!

Oh vad söt hon är:love: Vad kul med fler pudlar här inne. Jag har en brun dvärgpudel kille:) Vilken kennel är hon ifrån?

Åhh så söt! Varför har du hämtat henne ända från Prag? Lycka till med henne nu!:D

Oh vad söt hon är:love: Vad kul med fler pudlar här inne. Jag har en brun dvärgpudel kille:) Vilken kennel är hon ifrån?

Som sagt så är hon från Prag och vill du veta vilken kennel där så kan du skicka ett PM :)

MiiaLii Jag ville ha en pudel som kunde tänka sig ha en hel del arbetsvilja och gärna vara efter arbetande föräldrar. Hittade en både snygg och arbetstokig hane i sverige och hans sista kull var i utlandet. Har nuett samarbete med hanhundens ägare om denhär lilla tösen. Så man kan ju säga att hon är halvsvensk :)

underbar. Hon är jättefin!

Tänkte först pudel (men då en toy) men de var så omöjliga att få tag på någon vettig uppfödare så det blev min grabb istället. Nästa hund kanske

Vad ska du använda den till då ?

Främst ska hon ju vara en älskad familjemedlem såklart men jag är sugen på lydnad, agility och spårning, vi får se riktigt vad det blir. Lär ju bli en hel del utställningar också om hon utvecklas åt rätt håll :)

Liknande trådar

Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 342
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 404
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Har du hämtat hem valp mitt i vintern? Var det en bra grej, eller onödigt besvärlig? Med facit i hand, skulle du göra det igen? Frågan... 2
Svar
26
· Visningar
1 671
Senast: Troll
·
Hundträning Mina hundar har aldrig varit intresserade av leksak som belöning när man tränar och tävlar, dom tittar bara på mig och väntar på den... 2
Svar
20
· Visningar
588
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Födda 2022