Valpbilder!

Red_Chili

Trådstartare
Nu har jag fotograferat de allra första bilderna på en salukikull som föddes den 5e februari om jag inte minns fel.
För att vara lite snäll mot personer med seg internetuppkoppling så länkar jag.

http://Mechanical.bilddagboken.se/i...ldy5odG1sP3Q9MTIwMzExNjQwMSZpZD0xNjU0NDA1OTM=

Bättre bilder kommer senare under lördagen, då ska de fotograferas ordentligt.

Jag kan lika gärna säga det nu: Nej, det är inte den här kullen jag ska köpa valp ur.

Sv: Valpbilder!

Var det dom valparna som låg under 15 februari?

Sååå underbart söta, och ja, fortfarande väldigt stilla :angel::p

Åhhh, saluki:love: Jag SKA ha en spn en gång i mitt liv......dem e så vackra o underbara...frestande nu när man har sålt hästen o ska satsa på vovvarna bara......för mkt pengar på banken nu.....:crazy:

Visst är de härliga ;)
Blir du ännu mer frestad om jag viskar lite om att det finns otingade valpar i kullen? :p

åhh så får du inte viska :smirk:

Hoppas dem bor lååånnngggttttt borta från Skåne.....:angel:

*pust*

Dock drömde jag i natt att jag fick en i present av sambon, han hade tjuvläst här på buke o ville uppfylla en drömm till mig.....köpte en saluki tik!!:love:

Haha! Jag drömde också om salukis inatt :p
Fast jag drömde att jag var ute och rastade valparna i koppel, i en rastgård - trots att de fortfarande var så små att de inte öppnat ögonen än :crazy:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 611
Senast: Pratsch
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 515
Senast: Sel
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
35 150
Senast: cirkus
·
Hundhälsa Inlägget jag aldrig trodde jag skulle skriva... Det tar emot såå, men jag behöver lite input från människor utifrån tror jag.. Jag har...
2
Svar
26
· Visningar
7 354
Senast: Modig_Korn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka