Valpbilder

Sv: Valpbilder

diggar din hund stenhårt :bow: :)

vad är det för ras? kinesisk nakenhund?

Här kommer mitt valpbidrag.

Shadow%20ute.jpg

gud vilka vackra bilder du hade på din hund på hemsidan :love: . helt underbara. supersöt hund. :)

Här är min lilla lagotto (som blir 6 månader om några dagar):
10 veckor
Tosca_-10v.JPG

2½ månad
Tosca_016.jpg

5 månader (nästan)
05-04-10_5.jpg

*lånar knapp*

Många som säger så om honom, att han är så ful så att han blir söt!!
Sen är han så snäll så man kan inte tycka illa om honom när man väl mött honom IRL ;)

Ja, han är en chinese crested dog (hairless), till vardags kallad "kinesisk nakenhund" :banana:

Han är min bebis! :love:

PICT7907.JPG

enda jag kan bidra med är de här små "råttorna". De ska bli ståtliga dvärg schnauzrar när de blir stora. Är på kortet ca en vecka.
Bkullen004.jpg

elmelts skrev:
enda jag kan bidra med är de här små "råttorna". De ska bli ståtliga dvärg schnauzrar när de blir stora. Är på kortet ca en vecka.
Bkullen004.jpg

Vilka söta små "råttor"....

:d

Allas valpar är supersöta! Min valp Teo finns det en egen tråd om, hämtade honom i söndags! :) :love:

Liknande trådar

Övr. Hund Blev inspirerad av valpbilderna i uppdateringstråden och tycker att vi borde visa hur våra hundar såg ut som plutte-valpar och sen hur...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
8 494
Senast: Troll
·
Hundavel & Ras 2017, när jag hade planer på förra kullen, vet jag att vi var flera uppfödare på forumet som hade en tråd om våra kullar. Planerandet...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
19 282
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 492
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 726
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar