Valpbilder! Tårtsmulorna är 6 veckor gamla nu...

fragansia

Trådstartare
Charlie (Rivervalleys Chokolate Chip)
acharlie.JPG

Muffin (Rivervalleys Blueberry Muffin)
amuff.JPG

Spike (Rivervalleys Almond Crunch)
aspike.JPG

Peach (Rivervalleys Creamy Peach)
apeach.JPG

Stina (Rivervalleys Apple Pie)(henne ska vi behålla) :wub:
astina.JPG

Nova (Rivervalleys Gingerbread Heart)
anova.JPG

Hela gänget!
agang.JPG

heart.gif

Här är mamsen o pappsen:
parning-07.jpg

Sv: Valpbilder! Tårtsmulorna är 6 veckor gamla nu...

o va söta dom va! :love:

Tyckte jag kännde igen föräldrarna :) har varit inne på din sida o kikat runt förut.
Ska antagligen köpa en russell och letar efter en kennel som får lite "tuffa" valpar.. jag är en sån som tkr att russllar ska ha så lite färg som möjligt :p och helst en fräck över ena ögat :love:

hon den va jätte fin :love: Men är mer ute efter ett mörkt öga och inget på öronen :p

o va söta dom va! :love:

Tyckte jag kännde igen föräldrarna :) har varit inne på din sida o kikat runt förut.
Ska antagligen köpa en russell och letar efter en kennel som får lite "tuffa" valpar.. jag är en sån som tkr att russllar ska ha så lite färg som möjligt :p och helst en fräck över ena ögat :love:

Egentligen är det väl mammas sida och russlar:angel: Jag är bara stolt storasyster! :D

Gillar också russllar med mycket vitt, de här småttingarna (förutom Charlie då) var helvita när de föddes... Men de mörknar mer och mer!:)

hihi jaha :p ja men det är ju lika bra att vara storaasyster :D hihi
Har du någon egen hund eller är alla mammas?? ;)

hon den va jätte fin :love: Men är mer ute efter ett mörkt öga och inget på öronen :p

Men då kanske du måste hoppa över en himla massa bra hundar som hade passat dig till sättet, men som hade "fel" färg?

Tyvärr har jag inte möjlighet att ha hund, annars så hade lilla Muffin fått flytta hem till mig på sekunden!

Om man går enbart efter utseende, så skulle Charlie vara min min min :love: ! Så sjukt söt!!

Det är ju örat på hunden som ligger bakom, om jag nu förstod vad du syftade på. :)

Men då kanske du måste hoppa över en himla massa bra hundar som hade passat dig till sättet, men som hade "fel" färg?

ja visst vet jag det.. man vill ju som veta lite hur de är.. uppfödaren torde ju veta på ett ungefär hur hunden blir i sättet. Men det är ju drömmen :p skulle det inte finnas en sån hund i "köande" kullen så skulle jag ju inte bli lessen :p och om dt fanns en sån men verkade som en marodör eller psykopat eller nått så skulle jag inte ta den bara för utseendet :p det är ju bara ett plus :P

Han är så fin :love: men jag har fått för mig att han ska va mer strävhårig än vad han är :p
eller så är dt malin som lurat mig :p

In med lite bilder på mamma med :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka