Valpbilder/namnhjälp

falukorw

Trådstartare
Nu är det väl dags för en lite uppdatering från mig. För 14 dagar sen kom Leias valpar. Efter en riktigt lååång väntan ända till natten mellan 64-65 dygnet födde min lilla prinsessa 7 stycken valpar! En riktigt bra valpning även om den tog lång tid, hon födde en valp, vilade en halvtimme började sedan krysta fram nästa vilket tog ca en halvtimme och sedan vila igen en halvtimme. Så höll det på hela natten.

Så här tjock var hon innan...
Leia3drktig.jpg

...dessa kom ut
B-kullendag2-1.jpg

Nu har de blivit 14 dagar och är förstås världens sötaste valpar
Herr Röd
B-rod14dgr.jpg

Herr Blå (minstingen)
B-bla14dgr2.jpg

Fröken Gul
B-gul14dgr.jpg

Fortsättning...

Sv: Valpbilder/namnhjälp

Herr Grön
B-gron14dgr.jpg

Herr Orange
B-orange14dgr.jpg

Herr Lila
B-lila14dgr.jpg

Fröken Rosa
B-rosa14dgr.jpg

Och så en bonusbild på söta lilla Herr Blå
B-herrbla14dgr1.jpg

Förra gången fick jag jätte bra namnhjälp från Buke, hoppas ni vill hjälpa till den här gången också! Det ska vara engelska dubbelnamn på B där det första är ett adjektiv och det andra ett namn t.ex. Brave Benji.
Kasta in era förslag :banana:

Hm. Fem killar och två tjejer alltså..

Bossy Bosse (;))
Busy Bill
Bright Brian

Bitchy Belle

Ska fnula lite till.

Söta små odjur har du då fått dig! :D

Nämen herregud hon såg ju sprängfärdig ut på första bilden :o

Beautiful Beatrice
Breathtaking Brandy

Vår cocker är inne på dygn 60 nu men magen har licksom inte "fallit ner" än, är det vanligt? (fölåt för trådkapning)

Det borde ju inte vara lagligt med sånna bilder när jag sitter och suktar efter valp :love:

Tack för alla föslagen! Har skrivit upp dom, återkommer med vad jag väljer till slut :)

Japp, alla är p/s, såklart ;)

Nä nu blir jag arg :mad:. Hur kan du lägga ut sånna bilder när jag håller på att bli galen av längtan efter en ds (och en p/s, såklart)?

Fy på dig! Den snyggaste och piggaste hanhunden kan du skicka till mig :p

Liknande trådar

Gravid - 1år Nu har jag äntligen fått ner förlossningen i nån form av text :D Har inte läst igenom utan kladdade bara ner allt, får finjustera sen...
2
Svar
39
· Visningar
4 353
Övr. Hund Berättelsen om Rix Tarras, eller Rix som vi kallar honom för är vår första jämthund och kom in i våra liv en kall februaridag...
2
Svar
34
· Visningar
4 320
Senast: Gnist
·
Körning Bättre sent än aldrig? (Jag KAN FORTFARANDE inte logga in på min hemdator ) Motivationen KOM tillbaka dagen innan vi skulle åka till...
Svar
5
· Visningar
1 469
Senast: Cämz
·
Hästvård Jag bli bara så less och börjar känna att jag snart nått punkten där jag inte orkar mer. Samtidigt så vetesjutton om jag orkar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
11 727
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar