Valparna födda

L

ladymiranda

Fick äntligen våra efterlängtade valpar efter många försök:banana:
Vår yorktik fick i måndags f.m 4 små, små underbara varelser, 1 hane samt 3 tikar- tyvärr dog den ena tiken för oss efter 1 dygn...
Pappan är en Japanese chin så det ska bli mkt. spännande att se hur de kommer se ut..... Längtar!!!!!!!!!!
Har någon en sådan blandning vore det skoj att få se hur dom ser ut... Tack på förhand.:bow:
 
Sv: Valparna födda

hej... nu vill vi se bilder :love: du får göra en tråd-dagbok av detta //MW:love: :bump:
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Då vi haft en valptråd för Voffs schäfervalpar och Russinbulles heelervalpar så tänkte jag att det vore trevligt med en tråd för mina...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 767
Senast: Sampi
·
Hundavel & Ras Min älskade underbara eurasiertik fick idag 5 fina, friska valpar! 4 hanar och 1 tik. Tyvärr föddes det en död som första valp, den var...
Svar
10
· Visningar
1 366
Senast: Sel
·
Övr. Hund Nu känner jag att jag verkligen behöver råd, tips och era tankar kring min unghunds beteende. Det är en whippet (okastrerad) på snart...
2
Svar
24
· Visningar
11 621
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Måste bara skriva av mig lite, jag är så LYCKLIG!! Efter över ett år i valpkö, väntan på löp, parning och valpning, så är nu äntligen...
2
Svar
39
· Visningar
3 300
Senast: Only_Me
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp