Valparna 4 dagar

Gnist

Trådstartare
Och sin vana trogen så har Gnist varmt och skönt i sitt hus :D

Alla-20071021001_mindre.jpg

Valparna_1-20071021002_mindre.jpg

Valparna individuellt

Valp_1-20071021007_mindre.jpg

Valp_2-20071021006_mindre.jpg

Valp_3-20071021005_mindre.jpg

Valp_4-20071021004_mindre.jpg

Valp_5-20071021003_mindre.jpg

Sv: Valparna 4 dagar

Nämen så söta :love:
Ligger dom alltid så utspridda?

:love::love::love:
Ja det ska till att det är varmt, när de ligger så långt ifrån varandra och sover, de små söta. :love:

Nej, inte jämt, men ofta ligger de en bit från varandra.

Lugnt och fridfullt i lådan, med nöjda valpar och tik när det är varmt och gott inne.
Tinka går dock ut och luftar sig med jämna mellanrum :D

Haha, vad roligt det ser ut :rofl:
Du måste ha bra varmt eftersom dom ligger så pass utspridda! En bra bit över 25 grader gissar jag på?

Va söta dom är! :love:
Det ser skojigt ut när dom ligger så där utspritt, hur ser du skillnad på dom? Dom är ju jättelika varandra :D

Valparan är ju individer vilket märks när de blivit lite äldre och då är det ju lätt att skilja dem åt :p

OT:

Jag som fryser när vi har 25 grader här hemma ;)

Vill gärna ha 25-27 grader och kan ändå krypa upp i soffan med en te-kopp och dra filten över kroppen..

Men helt underbart söööta valpar, längtar tills dom är ca 4-5 veckor då börjar dom bli så sjukt söta :D

Här var det utspritt ;)
Ser lugnt och skönt ut.
Här är det full rulle hela dagarna :D Ska vi byta en vecka :angel:

Liknande trådar

R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 278
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundhälsa Har alltid haft större hundraser där rekommendationer varit att motionera växande hund försiktigt. Efter diskussioner med hundfolk så...
Svar
13
· Visningar
1 389
Senast: hundtant
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 043
Senast: Myrten
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 990
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka