Valpar vill inte äta uppblött hundmat

M

Muminros

HEJ!
Behöver massor av tips :) Valparna är nu 5 veckor och vägrar äta hundmat som är uppblött...har blandat i fil och välling men de vill inte äta! Vad ska man göra?
MVH Sara

Sv: Valpar vill inte äta uppblött hundmat

Jag är ingen expert på området. Men våran valp var heller int så förtjust i uppblött torrfoder men han var ju äldre än dina. Men kan du inte ge torrt foder om dom föredrar det och en stund efter att dom ätit så kan du väl ge dom välling eller fil så att dom får i sig vätska ordentligt.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 221
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Hej Har ni några bra tips att få i en fem veckors valp mat? Hon vill bara dia men mamman börjar tröttna på 10 valpar som diar. De andra...
Svar
9
· Visningar
770
Senast: hollypolly
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 274
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Hej alla, Vi behöver råd om hur vi kan få vår katt och nya valp att trivas tillsammans. Vi har en 7 år gammal katt som inte är särskilt...
Svar
3
· Visningar
490
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka