Valpar, valpar och valpar

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare KaZa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 843
K

KaZa

surrar det i huvudet dagligen nuförtiden. Jag ska ju bli "mormor" om 21 dagar. Min lilla schäfertjej är ju lite smårund nu och hon har bara för någon dag sedan mitt under promenaden kastat sig om för att titta på magen. :confused: Kan det vara att hon känner bäbbarna när de lever om där inne? Eller när kan man börja känna dem?

Ska till uppfödaren imorgon och visa upp min lilla tik och då ska jag peppra henne med frågor. :o

Skönt ändå att uppföddaren ska vara med under hela tiden. Då jag aldrig haft en kull tidigare.

det går nog bra,du får skriva sen å säga hur många du fick :Dlycka till ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 470
Senast: Otherside
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 414
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Hej, känner mig vilsen och vet inte hur jag ska göra. För en vecka fick jag hem en 9 veckor gammal valp. Eftersom hon kommer behöva vara...
Svar
8
· Visningar
1 043
Övr. Hund Jag behöver höra nya infallsvinklar. Jag har en ung tysk terrier. Är uppväxt med rasen, men hon är min första egna. Enda sedan jag... 2
Svar
23
· Visningar
2 289

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tandproblem på båda katterna
  • Oseriös avel 2023
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Tillbaka