Madde_padde
Trådstartare
Har tre st 13 veckors valpar hemma. En går med gipsat bakben och dom är därför separerade från varandra. Men aldeles nyss så tänkte jag min inte för och släppe ut de två i hallen där den gipsade damen är och jordens bråk utbryter. Den sjuka valpen och en av den friska flyger på varandra så håren bara ryker..... Super läskigt och hugger tag i varandra och vägrar släppa tack och lov är jag inte esam hemma utan får hjälp hämtar ett glas vatten i ren panik för att slänga på dom och då släpper dom Då blöder båda hundarna inte jätte mycke och sådär men endå.... Va är de osm händer varför blir de såhär?
Den skadade valpen kom hem igen efter att ha vart såld då hon inte gick ihop med nya familjens hund då deras stora hund var aggresiv mot henne som hon sa... jag tänkte inte mer på de utan tog bara tillbaka min hund.... kan de vara så att hon på nått sätt drar till sig bråk? Eller va är de som sker
Jag behöver ingen predikan om att jag har agerat fel eller så bara ett hjälpande råd! självklart blir man livrädd och funderar direkt på vad som skulle kunna hänt....

Den skadade valpen kom hem igen efter att ha vart såld då hon inte gick ihop med nya familjens hund då deras stora hund var aggresiv mot henne som hon sa... jag tänkte inte mer på de utan tog bara tillbaka min hund.... kan de vara så att hon på nått sätt drar till sig bråk? Eller va är de som sker
Jag behöver ingen predikan om att jag har agerat fel eller så bara ett hjälpande råd! självklart blir man livrädd och funderar direkt på vad som skulle kunna hänt....