simba_112
Trådstartare
Fick ett mail idag att mamman till min blivande valp är parad och om allt går som det ska är hon (valpen) lev.klar i slutet av maj
Jag har varit hur lugn som helst inför det här men nu när jag fick besked att det verkligen är på gång fick jag lite smått panik
Jag har alltid haft hundar runt mig då mamma alltid haft hund och när jag var liten var jag jämt ute med grannens hundar
MEN det här blir min första alldeles egna hund som jag får vara med ända från början med !!
Ska bli himla spännande, men jag vill gärna ha lite tips så jag är ordentligt förberedd
Hur går det till allt med valpköp (kan i och för sig prata med uppf. men jag vill gärna höra era tankar och åsikter)?
Vad kostar alla olika vaccinationer?
Har tusen frågor men just nu kommer jag inte på en enda
Snälla dela med er av vad ni vet !!
Jag har en blandras hane också som får hjälpa till att uppfostra lillan
Jag har varit hur lugn som helst inför det här men nu när jag fick besked att det verkligen är på gång fick jag lite smått panik
Jag har alltid haft hundar runt mig då mamma alltid haft hund och när jag var liten var jag jämt ute med grannens hundar
MEN det här blir min första alldeles egna hund som jag får vara med ända från början med !!
Ska bli himla spännande, men jag vill gärna ha lite tips så jag är ordentligt förberedd
Hur går det till allt med valpköp (kan i och för sig prata med uppf. men jag vill gärna höra era tankar och åsikter)?
Vad kostar alla olika vaccinationer?
Har tusen frågor men just nu kommer jag inte på en enda
Snälla dela med er av vad ni vet !!
Jag har en blandras hane också som får hjälpa till att uppfostra lillan