A
Aeternum
Jag är så grymt sugen på att skaffa en valp!
MEN jag är allergisk, jag reagerar på vissa hundar.
Tex reagerar jag inte alls på en kompis hund (blandras) eller på mammas väninnas hund (pudel) men jag kan reagera på andra.
Jag är noga med städningen i min lägenhet, vädrar varje dag, hästkläder/djurkläder i påsar i en garderob i hallen.
Sen är jag lite osäker. Om jag klarar av en valp.
Jag är arbetslös just nu och ser ut att fortsätta vara det ett par månader.
Jag är ute och går två gånger om dagen självmant nu utan hund, gillar att hitta på lekar/aktiviteter.
Jag skulle vilja ha min valp till min bäste vän.
Träna agility, lite spår, lite uppvisning/show, vara ute och gå, följa med ut och rida osv.
Men jag har ingen vana alls av hundar.
Eller jo, jag brukar ju vara ute en del med mammas väninnas hund, samt att mamma har haft hund då jag var mindre och sådär.
Men aldrig haft någon egen som skall uppfostras osv.
Jag har läst forumet här kors och tvärs på valptrådar, suger åt mig allt jag kan och är villig att jobba för min valp.
Vill bara höra vad ni kloka bukare säger.
MEN jag är allergisk, jag reagerar på vissa hundar.
Tex reagerar jag inte alls på en kompis hund (blandras) eller på mammas väninnas hund (pudel) men jag kan reagera på andra.
Jag är noga med städningen i min lägenhet, vädrar varje dag, hästkläder/djurkläder i påsar i en garderob i hallen.
Sen är jag lite osäker. Om jag klarar av en valp.
Jag är arbetslös just nu och ser ut att fortsätta vara det ett par månader.
Jag är ute och går två gånger om dagen självmant nu utan hund, gillar att hitta på lekar/aktiviteter.
Jag skulle vilja ha min valp till min bäste vän.
Träna agility, lite spår, lite uppvisning/show, vara ute och gå, följa med ut och rida osv.
Men jag har ingen vana alls av hundar.
Eller jo, jag brukar ju vara ute en del med mammas väninnas hund, samt att mamma har haft hund då jag var mindre och sådär.
Men aldrig haft någon egen som skall uppfostras osv.
Jag har läst forumet här kors och tvärs på valptrådar, suger åt mig allt jag kan och är villig att jobba för min valp.
Vill bara höra vad ni kloka bukare säger.