Vi har äntligen hämtat hem Puck :love: De 75 milen i bil gick över förväntan, trots att jag inte kunde låta bli att ge henne lite mat längs vägen. Hon var så hungrig och åkte så bra, inte kom det upp heller! Busade upp sig på sista rastningarna så helt traumatiserad är hon förhoppningsvis inte. Men det var jag som behövde stanna och kissa hela tiden.. Nu är det ledset och ynkligt, hon har dessutom bott i hundgård på slutet så det är nog mycket nytt här. Är tyst och nöjd när hon får ligga i knät eller sitta i famnen. Vi har bäddat på golvet så någon kan sova hos henne. Hittills är jag förvånad över hur sällan hon behöver göra ifrån sig, första olyckan har heller inte inträffat än. Vaknade av att hon gnällde inatt och behövde kissa, hoppfullt. Också förekommer jag ev kommentarer om koppel och halsband, det kändes säkrast när vi stannat vid så stora vägar 🙂
IMG_20250426_051333.webp

Liknande trådar

Hundavel & Ras Kom verkligen inte på någon bra rubrik... Nu är det så att vi ska skaffa ytterligare en vovve, har en blandis här hemma,pitbull/boxer... 2 3
Svar
55
· Visningar
6 724
Senast: Belethien
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blåsljud på hjärtat
  • Akvarietråden V
  • Guldfasanerna