Jag skulle behöva tyngre vikterDet gjorde Bog med. Hade tunga vikter runt hela hagen så att han inte kunde flytta gallret.Han åt också på väggarna.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle behöva tyngre vikterDet gjorde Bog med. Hade tunga vikter runt hela hagen så att han inte kunde flytta gallret.Han åt också på väggarna.
Valpar är vidriga. Mitt enda tips som du inte kan följa, är att redan ha en vuxen hund när man skaffar valp, för då delar du och den äldre hunden på plågorna.Jag skulle behöva tyngre vikter, har bara viktskivor till hantlar men det funkar ändå ok. Han försöker såklart äta på dem också men får välja det minst dåliga alternativet hela tiden. Skönt att höra om fler såna valpar för folk säger "men testa det här!" och så är det saker som jag redan testat eller som jag vet att det aldrig kommer funka. Välmenande råd men det känns mest som det gäller att härda ut just nu, det är som det är.
Haha, bästa tipset hittillsValpar är vidriga. Mitt enda tips som du inte kan följa, är att redan ha en vuxen hund när man skaffar valp, för då delar du och den äldre hunden på plågorna.
Så olika - jag älskar valparValpar är vidriga. Mitt enda tips som du inte kan följa, är att redan ha en vuxen hund när man skaffar valp, för då delar du och den äldre hunden på plågorna.
Folk som säger sådär har ingen aning om hur det är att ha en monster valp. Har haft säker 10 valpar i mitt liv och ingen har varit så vidrig som Bog. Grät flera gånger i veckan. Han högg mig så att jag blödde varje dag och klättrade/sprang igenom galler/åt allt/skrek hela nätterna.Jag skulle behöva tyngre vikter, har bara viktskivor till hantlar men det funkar ändå ok. Han försöker såklart äta på dem också men får välja det minst dåliga alternativet hela tiden. Skönt att höra om fler såna valpar för folk säger "men testa det här!" och så är det saker som jag redan testat eller som jag vet att det aldrig kommer funka. Välmenande råd men det känns mest som det gäller att härda ut just nu, det är som det är.