Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wiiihooo ok stämpel i rumpan på Briam! Bara en rejäl inflammation i musklerna, vilket inte var omöjligt i hans fall. Nu kan jag stryka alla tankar om att han är förstörd.
Några besök till fysion och smärtlindring på det så borde han bli ok.
Lederna är jag inte orolig för, men OCD och likande gör mig mer orolig även om det inte är vanligt. Högst troligt har han skapat skadan på sig själv med tanke på att han kastar sig Hej vilt och springer in i saker 24/7.
Nu återstår bara frågan hur man håller han på 4 ben och inte i luften.Skönt att det inte verkar så vanligt med ledfel i alla fall! Så härligt att det bara var en muskelinflammation
Nu återstår bara frågan hur man håller han på 4 ben och inte i luften.
Alltså i arbete är det inte så svårt. Det är i vardagen på promenader, när jag kommer hem, eller om han helt plötsligt får för sig att ge ut lite kärlek. Han har lixåm två växlar och man vet aldrig när hans 3m skutt kommerUtan att veta vad ni gjort tidigare - introducera lite nosework? Stilla arbete, går långsamt, håller sig på marknivå.
Nu återstår bara frågan hur man håller han på 4 ben och inte i luften.
Jag har det men direkt det är dags för kärlek är det ju körtJag hade Louie strikt i koppel och kompostgallerhage eller bur för att förhindra de värsta rycken... men det är ju nästan omöjligt att förhindra helt!
Jag har det men direkt det är dags för kärlek är det ju kört
Rex var på födelsedagskalas förra helgen och skötte sig utmärkt. Han lufsade runt lite eller låg och tuggade på sitt tuggben. Min svåger (briardägare) undrade om vi var säkra på att det var en briard vi hade fått!
Tack!Så fin