Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen Vi hade oxå tänkt skaffa en sådan valp nu men det blev en Leonberger i stället barnen ville ha en cavalier men mamman bestämde haha fantastiskt söta hundar
Jag har köpt en tokdyr Bia-bädd till valpen som är toksnygg om hon biter sönder den gråter jag floder.. igår när jag kom hem hade hon ätit en toalettpappersrulle i molekyler så det var toapappersbitar överallt
dumtidumti, nervös Ainon som väntar hem en liten vorstehmix troligen om 3v. Så kan vara med i den här tråden snart
Undra vad min lilla gubbe kommer att tycka
Har i alla fall bestämt mig för att inte göra samma misstag igen med denna valpen, försöka i alla fall, hjälp vad tiden gått sedan sist, kommer knappt ihåg vad jag gjorde. Har jag sagt att jag är lite nervös
om allt går som planerat hämtar vi min lilla labbetik på fredag.
Nu ska jag vara lite undrande - tillåts din 9 v valp leka i 2 timmar med en vuxen hund? Du har redan lämnat bort henne till ett nytt ställe?
Och ni "tränar" bilåkning i princip varje dag?
Jag kanske trampar på någon tå nu men jag tycker det låter lite stressande för valpen.
Om det är en feltolkning så ursäkta mig innan.
Ok - Det stog 2 timmars lek och bilträning vilket lät lite seriöst. Och då du skrev att du inte haft valp förr så tänkte jag att ville kolla läget. Men då har du ju koll - gött.
Annars hade nog ett inlägg om några månder varit; - Vad ska jag göra? Min valp kan inte slappna av...
Peace and out.