Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kl
Och idag är det dags för mig
Om en halvtimme sätter jag mig i bilen och far iväg ca 12 mil för att hämta hem en liten schnauzervalp
Önskar så att jag fattade mer av att lägga in bilder här så ni kunde få se henne sen
Kl
Om en halvtimme sätter jag mig i bilen och far iväg ca 12 mil för att hämta hem en liten schnauzervalp
Önskar så att jag fattade mer av att lägga in bilder här så ni kunde få se henne sen
Kl
Oavsett om man sätter in sin bild på facebook, sin blogg eller photobucket så högerklickar man på bilden, väljer egenskaper och kopierar adressen. Trycker på bilden där man infogar bild (står ngt med image här på buke) och klistrar in adressen..
det var ngn här som kopierade instruktionerna till mig när jag inte kunde. Hur hittar man dom?
Aha, det är vildsvin det är Har börjat undra var de vassa "betarna" kommer ifrån...
Har aldrig sett några schnauzervalpar innan, men antar pälsen kommer ändra sig en hel del än. Hon har ju inte ens fått skägg lilla bebisen, bara lite mjuka tussar som sticker ut
Bara testar nu då och se om det fungerar:-)
Och det gjorde det inte nej.....