Sv: Valp 2012

Bentley är elva veckor, har bott här i snart två av dem och hittills har det bara blivit fyra kisspölar inomhus. :laugh: Han är jätteduktig, bajsa inomhus vill han absolut inte utan gnäller för att få komma ut.

Kl

Och idag är det dags för mig:bump::bump::bump:

Om en halvtimme sätter jag mig i bilen och far iväg ca 12 mil för att hämta hem en liten schnauzervalp:laugh:

Önskar så att jag fattade mer av att lägga in bilder här så ni kunde få se henne sen:love:

Kl

Om en halvtimme sätter jag mig i bilen och far iväg ca 12 mil för att hämta hem en liten schnauzervalp:laugh:

Önskar så att jag fattade mer av att lägga in bilder här så ni kunde få se henne sen:love:

åh vad kul, vi får lära dig så vi får se underverket :D

Kl

Man lägger bilden på typ photobucket eller liknande - sedan klickar man på bilden här oh lägger in bildens adress (som man ser under "properties" på själva bilden. Du måste göra ditt album offentligt så att andra kan se.

Nu vill vi se schnauzerbilder!!

Kl

Oavsett om man sätter in sin bild på facebook, sin blogg eller photobucket så högerklickar man på bilden, väljer egenskaper och kopierar adressen. Trycker på bilden där man infogar bild (står ngt med image här på buke) och klistrar in adressen..

det var ngn här som kopierade instruktionerna till mig när jag inte kunde. Hur hittar man dom?

Ja, det fungerar jättebra! Rover är lekfarbror och idag låg de tillsammans i bian för första gången. :love:

Oavsett om man sätter in sin bild på facebook, sin blogg eller photobucket så högerklickar man på bilden, väljer egenskaper och kopierar adressen. Trycker på bilden där man infogar bild (står ngt med image här på buke) och klistrar in adressen..

det var ngn här som kopierade instruktionerna till mig när jag inte kunde. Hur hittar man dom?

Bara testar nu då och se om det fungerar:-)

374424_10151140927687098_817998255_n.jpg

Och det gjorde det inte nej.....

374424_10151140927687098_817998255_n.jpg

naaaaw, så fin! Och vilken blick :love: Men så lustig frisyr h?n ser ut att ha på huvudet, lite randig som ett vildsvinsbarn (och det menar jag på ett snällt sätt!)

Aha, det är vildsvin det är;) Har börjat undra var de vassa "betarna" kommer ifrån:p...

Har aldrig sett några schnauzervalpar innan, men antar pälsen kommer ändra sig en hel del än. Hon har ju inte ens fått skägg lilla bebisen, bara lite mjuka tussar som sticker ut:D

Hon är verkligen jättesöt!

Här har hundarna precis varit ensamma i över en halvtimma(eftersom jag var klantig och glömde plånboken när jag skulle handla). Det var inga problem alls, känns jätteskönt. :laugh:

Aha, det är vildsvin det är;) Har börjat undra var de vassa "betarna" kommer ifrån:p...

Har aldrig sett några schnauzervalpar innan, men antar pälsen kommer ändra sig en hel del än. Hon har ju inte ens fått skägg lilla bebisen, bara lite mjuka tussar som sticker ut:D

ÅH så söt!!! Tom jag som bara gillar svarta, och som lovat mig själv dyrt och heligt att inte ha valp igen, smälter! :love:

Du kommer ha så mycket roligt med henne makaronen! Schnauzern är en underbar ras när de har fyllt 1,5-2 år. ;)

KL

Vi hade livat här igår kväll.. Valpen bestämde sig för att dissekera mjölpåsen så det var mjöl överallt kändes det som. Hennes päls var full med mjöl och hon hade mjölklumpar in i nosen. Jisses amalia.. Mjölklumpar hängde i skägget! Hon hade nog hunnit äta i sig lite grann oxå..

Liknande trådar

Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 197
Senast: Kajsalisa
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 272
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 924
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
895
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka