Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra idé att gå och träna någonstans där det är lite fler människor. Som det blir nu så "låser" han sig vid en människa som han vill hälsa på och då går det i princip inte att få kontakt förrän människan är några meter bort.
Nu har vi hämtat vår sötis
http://i.imgur.com/2UsTs.jpg
Men uj vad svårt det är att komma på ett namn åt henne
Jag menade att jag passade på att träna när det inte var något folk ute alls, men jag såg när jag läste det igen som att det kunde tolkas som precis tvärtom.
Men det kanske kan vara ett alternativ det med att gå ut och sätta sig någonstans när det är väldigt mycket folk ute och sedan bara sitta/ligga och kolla in allt folk.
Idag blev vi i princip utskällda av en gubbe för att vi lyfte upp Kiro när han släppte fram sin hund till oss utan att fråga först. Låter ni era valpar hälsa på alla hundar ni möter som ägarna släpper fram?
Har precis fått klartecken av min mammsi så nu ska jag bara hitta en valp också! 8D Lyrisk av lycka! Men är inte helt 100 på vilken ras det blir än faktiskt... Men något vinthundsliknande, absolut, whippet toppar