strawberrysylt
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har aldrig haft nån välkommen-skylt.
Skulle jag mot förmodan skaffa en så skulle den absolut inte vara hemmagjord så det inte liknade en barnteckning. Vilket det ofelbart skulle göra om jag skulle pyssla ihop en.
Jag skulle beställa nåt tjusigt i emalj eller mässing.
Häromkring är det vanligt med gårdsskyltar. Svart metallskylt på stolpe. Det skulle jag hellre ha än en välkommen-skylt.
Jag förutsätter att folk fattar att de är välkomna
Jag har aldrig tänkt tanken att ha en Välkommen-skylt. Just för att alla som kan se den inte är välkomna i mitt hem. Men det är fint när butiker och liknande har det.
Haha, måste bara fråga - varför har ni det urrivna pappret på dörren? Bygger du om på riktigt? Och kan du inte bara förklara det för ev. gäst? Eller är det nåt skämt?Har ni någon? Hur ser den ut?
Min ser ut såhär, just nu med tilläggsskylten nedanför
Funderar över hur vår nya kan se ut
Haha, måste bara fråga - varför har ni det urrivna pappret på dörren? Bygger du om på riktigt? Och kan du inte bara förklara det för ev. gäst? Eller är det nåt skämt?
Du får ha en gäster undanbedes skyltJag har aldrig tänkt tanken att ha en Välkommen-skylt. Just för att alla som kan se den inte är välkomna i mitt hem. Men det är fint när butiker och liknande har det.
Du får ha en gäster undanbedes skylt
Jag har ingen skylt med varken välkommen eller inte välkommen, däremot 160 hög grind med haspar som är svåra att se/komma åt och tre hyfsat stora hundar innanför grindarna. De flesta fattar att jag vill att de ska stanna utanför grinden Inga besök av försäljare eller liknande sedan staketet och grindarna kom på platsSkulle jag ha en skylt skulle det bli något liknande denna.
Visa bifogad fil 128326
Same!Skulle jag ha en skylt skulle det bli något liknande denna.
Visa bifogad fil 128326