Välkommen Ceasar!

golden_tinka

Trådstartare
Kan ju inte låta bli att visa en bild på vår nya familjemedlem!:love:
Ceasar 9,5 veckor, engelsk cocker spaniel!

Första mötet med Viggo
Sniffar på viggo

Viggo var inte speciellt förtjust och höll sig så långt bort som möjligt från den lilla, som i övrigt är släkt med vår första cocker Lufsen, hans mamma är farmors mormor till Ceasar!:)

Sv: Välkommen Ceasar!

Åååh, så vacker!=)Sötare än sötast!:love:

Har själv en 12-årig eng. cocker hemma hos mamma. Samma färgsättning som din nya;)

Vackra, mysiga och trogna hundar, verkligen=)

Visst är dom! så små och mjuka!
En tuff liten krabat är det så viggo kommer nog få fullt upp med den lille..
Det första han gjorde var att sno åt sig viggos ben...:)

Sååå söt. :love::love:
Får mig att minnas vår cocker (också engelsk, men helsvart). Hon blev 11 år och det är 10 år sen vi tog bort henne (cancer). Har nu golden istället, men börjar kännas ok att köpa cocker igen. :)

Stort grattis till tillökningen! Han var ju bara så söt alltså!:banana::bump::love::love:

Näääää det borde vara förbjudet att lägga in så otroligt söta bilder:love: jag smälter ju!!!!!!!!!!!!!!!!

NU är jag oxå i cocker tankar:) Vi har ju vår gamla trotjänare kvar hos mamma, och han är totalt underbar! Men jag undrar om alla cockrar är så..Kan du berätta hur dina är?

Är dom mysiga, duktiga när man jobbar med dom och inte speciellt skälliga?

Ojojoj, SÅ söt! :love:

Valet stod mellan cocker & min nuvarande ras när jag skulle köpa, och ibland är det ju nästan så att man ångrar sig. :D Nej men, lycka till med honom! :)

NU är jag oxå i cocker tankar:) Vi har ju vår gamla trotjänare kvar hos mamma, och han är totalt underbar! Men jag undrar om alla cockrar är så..Kan du berätta hur dina är?

Är dom mysiga, duktiga när man jobbar med dom och inte speciellt skälliga?

Skälliga är dom tyvär iaf dom jag har haft kontakt med!
Vår första var kolugn, han hänge med på allt, inte så jättelydig kanske men vad gjorde det!

hund nr 2 är raka motsatsen, kräver enorm mkt aktivering och motion för att hålla sig lugn, han är även väldigt nervöst lagd och har svårt för främmande människor och nya situationer!
Annars en väldigt smart hund!

men dom är ju alla olika! så det är ju svårt att säga..:)

Inte snällt att visa såna här bilder;).....!!!

Har en som ser likadan ut som din och är jättesugen på att skaffa en till. Eftersom jag försöker vänta ett år till så bör jag inte se bilder på cockervalpar alls. Och fy till det par som var i djuraffären med sin lilla cockervalp samtidigt som mej.

Cocker spaniel =:love::love::love::love:

Lycka till med din lilla älskling som är så fin!!

Liknande trådar

Övr. Hund Min mamma förlorade sin hund för ganska precis ett år sen och har idag köpt en ny valp. :love: Jätteroligt och jag är superglad för...
Svar
5
· Visningar
2 059
Senast: Nota
·
Övr. Hund Vill varna för en lång historia men ska försöka göra den så kort det går. Vi(jag och min sambo) Har två hundar, en liten havanais...
2
Svar
28
· Visningar
6 615
Senast: Dopy
·
  • Låst
Hundavel & Ras Chansar och skriver in detta här och ser vilken respons jag får (misstänker dock att tråden inte ens får vara kvar men tänkte prova)...
2
Svar
29
· Visningar
5 860
Senast: Fetaost
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 492
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka