Väljer ni någon gång tävling efter hederspriser?

Sv: Väljer ni någon gång tävling efter hederspriser?

har aldrig ens slagit mig faktiskt :D

eftersom jag bara tävlar ungponny så kan man aldrig få hederspriser så väljer jag inte efter det.
men jag väljer först och främst efter avstånd sen efter underlag och banor, framridningsmöjligheter osv. man har ju sina "favorittävlingsställen" där det är bäst sas.

tycker det är lite tråkigt att vi med ungponnys inte får något, iaf plackett borde man ju få :p (har fått det på 2 klubbar dock).

som sista tävlingen vi var på en lokal LC var det 7 placeringar i kat.D och 7an hade 4 fel tom, alla dom 7 fick placketter och en hel påse med grejer, och jag och min ponny var den enda felfria från ungponnysarna och fick en rosett.

vet att vi betalar mindre osv och att det inte ska spela nån roll, men vore ju kul om man kunde få nåt nån gång ;).

har ja 2 tävlar på likvärdigt avstånd o samma klasser så väljer jag den där de e högst premier ....

jag har faktiskt fått en hovkrats efter en felfri runda i avd B :banana: :rofl:

Jag åker på dom tävlingar som finns i närheten och inte pga hederpriser och sådant. Jag tycker inte direkt att det är så jätte viktigt! Priserna är bara en bonus. Huvudsaken är att det är kul och att man är nöjd med sin ritt! Tex så kan jag va utan pris om jag har ridit en bra runda ist för att ha ridit en jätte dålig runda och få pris för det. Man vill ju minnas priserna med bra ritter ändå! :smirk:

klart man gör.jag kollar på premier och framför allt på kostnaderna som kan vara väldigt olika från klubb till klubb.
Banbyggare är en annan viktig faktor och underlag

ALDRIG! jag ser efter vad de har för klasser och om det är stor/liten bana (även om det inte spelar någon roll), även om det är gräs och om jag känner igen banbyggaren! :smirk:
Men vad man får för pris spelar ingen roll, jag återvänder även om man får något litet fult :D , det är inte det som räknas utan vad det är för kvalitet på tävlingen, banan och personalen!

SannaV skrev:
Men helt seriöst, vissa saker blir man ju lite stött av att man får. Jag har en gång, när jag kommit tvåa, fått, en tröja, som det stod: PERS ÅKERI på.. Stor var den åxå... Såndär vanlig åkeri-reklam tshirt. Har man SÅ dåliga hederspriser, så kan man lika gärna vara utan, och satsa mer på arrangenamget, tävlingen.

hahaha :rofl: :crazy:

break_a_leg skrev:
Vissa klubbar är ju duktiga på att ragga bra sponsorer, medan vissa lyckas mindre bra.

Anmäler ni ibland till klubbar för att ni VET att de har bra hederspriser? Eller är ni sådana som tävlar där det passar er och blir glada för det ni får?

nej jag väljer inte efter priser utan efter om klubben brukar arrangera bra tävlingar, men det är inte kul att få en rosa ponnygrimma på en storhästtävling :crazy:

varför välja efter priser?? som de flesta så är ju underlag och allt viktigare! speciellt banbyggaren tycker jag är väldigt viktig!!! men är man på en tävling som man vet alltid har bra priser och fina saker så chansar man ofta lite extra och det blir en taggning för att prestera bättre, och ofta funkar det!!

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 082
Senast: zarmino
·
Dressyr Ja alltså, det här är tyvärr ”som vanligt”. Han började med det här på förra stället och 80 % av alla pass kastar han sig minst två...
Svar
19
· Visningar
1 004
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
843
Senast: Bison
·
Hundträning Hunden min gnäller KONSTANT så fort vi inte är hemma. Hemma säger den nästan aldrig någonting. Men så fort vi åker i bilen, eller åker...
Svar
8
· Visningar
1 164
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka