Välja samma hingst igen, hur gör ni?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare maria_b
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 2 088
Sv: Välja samma hingst igen, hur gör ni?

Tack för upplysningen, jag kommer ihåg att någon har tagit in på honom förut men sen så var det nån som sa att det troligtvis inte blir så i år? Kommer inte ihåg var jag hört det ifrån så kan vara jag som minns fel. Vet du vem det är?

När jag var lite "på" honom för 2 år sedan så var det Elise som höll i det hela...Ingen aning om det är så längre faktiskt.

Googlade lite o hittade en station i Eskilstuna som tar in (om de gör det fortfarande) på honom. Är det samma tro? Ska nog slänga iväg ett mail med prisuppgifter mm o höra mig för. Undrar också hur fertiliteten är, med tanke på att han också står på fryst.

Liknande trådar

Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 640
Senast: Mabuse
·
Avel Hej! Jag behöver verkligen alla tips och råd jag kan få just nu. Jag har ett sto som jag har lämnat på betäckning i maj, och hon står...
Svar
16
· Visningar
2 092
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
3 018
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
852
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka