Välja kattklubb

Folshult

Trådstartare
Kanske fel fråga att ställa här men;

Vilken kattklubb ska jag välja att gå med i när jag blir med raskatt? Jag bor liksom lite mitt emellan så det geografiska avgör inte.

MEN jag är en fruktansvärt nyfiken person så jag vill vara med i en klubb som har kurser och träffar. Kurser i utställning, kattuppfödning tex.

Jag väljer mellan Växjö, Kristianstad, Helsingborg och däromkring.
 
Sv: Välja kattklubb

Nähä? Menar du det Miss Fideli? ;)

Men allvarligt talat är det inte helt lätt att veta vilka som har kurser då hemsidorna ibland inte verkar uppdateras. Eller så är klubben aktiv på ett ställe men har sin huvudort på annat ställe.

Nåja, jag har iallfall gjort ett försök att fråga efter referenser... :laugh:
 
Sv: Välja kattklubb

Om inte hemsidorna är väl uppdaterade kan du nog anta att klubbarna inte är särskilt aktiva och leta vidare efter mer aktiva klubbar.
 
Sv: Välja kattklubb

Jag är med i sydkatten som är en stor klubb med mycket aktiviteter, synd bara att de flesta kurser hålls i Malmö.

Min kattklubb har säte i Kristianstad och de har väl också lite kurser.

Calmar kattklubb vet jag har väldigt bra utställningar.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ska börja med att skriva att ingenting är bestämt men vi funderar. För egen del vill jag ha så opartiska tips som möjligt eftersom att...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 674
Senast: Dandylinn
·
Övr. Katt Jag behöver bollplank och råd, jag mår som ett ruttet äpple. I somras träffade jag en ny kille, båda blev blixtkära. Vi har inte varit...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
17 137
Senast: Shenzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Sytråden del 4
  • Vilket recept söker jag?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp