F
Fladde
Jag äger ett Danskt Halvblod med dressystam men som hoppar bra.
Hon har gått LA dressyr och 140 hoppning.
ar tyvärr haft otur och hon blev halt i slutet av augusti 2004 hon är behandlad för knäledsinflamation och ryggskot förra året. Då hon började protestera åkte vi och kollade henne igen och nu är hon behandlad med kortison i rygg och knäled.
Har lite funderingar på att ta föl så får hon villa ut skaddan ordentligt och sen komma igång och så har jag både henne och en unghäst att forma efter mig själv..
Stoet är 165 och jag skulle vilja ha en häst som är runt den höjden inte under 160 och inte över 170.
Vill ha ett föl med goda föresetningar för hoppning.
Har funderat lite på Cardento
Hur är det med färger om man har ett brunt sto och hingsten är skimmel?
Här är två bilder på stoet om det kan va till nån hjälp
Hon har gått LA dressyr och 140 hoppning.
ar tyvärr haft otur och hon blev halt i slutet av augusti 2004 hon är behandlad för knäledsinflamation och ryggskot förra året. Då hon började protestera åkte vi och kollade henne igen och nu är hon behandlad med kortison i rygg och knäled.
Har lite funderingar på att ta föl så får hon villa ut skaddan ordentligt och sen komma igång och så har jag både henne och en unghäst att forma efter mig själv..
Stoet är 165 och jag skulle vilja ha en häst som är runt den höjden inte under 160 och inte över 170.
Vill ha ett föl med goda föresetningar för hoppning.
Har funderat lite på Cardento
Hur är det med färger om man har ett brunt sto och hingsten är skimmel?
Här är två bilder på stoet om det kan va till nån hjälp