Vakthundar!

Sv: Vakthundar!

De har det nog bättre än en del andra hundar. Hörde idag om en hund på ett år blev avlivad nyligen för för den var så skällig :crazy:
 
Sv: Vakthundar!

Jo kanske, för dom har ju ändå viss kontakt med sin ägare och andra som sköter om dom och jag antar att ingen är elak mot dom.

En del hundar som bor i familjer har det ju riktigt bedrövligt så att bo i familj är ju ingen garanti.

Dessutom har ju dom här hundarna en viktig uppgift i livet, dom jobbar! Så kanske hundarna ändå känner sig uppskattade?

/kt
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 906
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Kanske finns några fler fästingmagneter här.. Min mamma drar till sig fästingar utan dess like, vi bor i ett nästan extremt...
Svar
1
· Visningar
228
Senast: Sassy
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 273
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
751
Senast: ryujaneiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp