vaknar på nätterna (gravid)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: vaknar på nätterna (gravid)

Jag hade det också så..
Speciellt i slutet av graviditeten när det var som tyngst, var väldigt trött men kunde bara inte sova. Då tog jag till propavan varannan/var tredje dag och det hjälpte, då fick jag sova åtminstone nätterna jag tog dom - och det behövde jag för att kånka runt på 25 extra kilo tärde på min kropp.
 
Sv: vaknar på nätterna (gravid)

ulda skrev:
Hi hi, vänta tills du får barn. ;)


Oups nu gjorde jag ju så där som man inte får göra (kommer ni ihåg Jamtlands tigermammatråd?!)... :o Hatade själv när folk sa så där till mig... :angel:

Sorry.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 636
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 112
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Jag har sen tonåren svettats mycket på nätterna. Det började i samband med att jag sattes in på Cipramil när jag var ca 13. Sen avtog...
2
Svar
35
· Visningar
1 712
Senast: Linn-Nora
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 927
Senast: Bapelsin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #9
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp