L
LillMalin
Sv: Vågra kritisera! Film/bilder på er själva
Haha! Sweet tumult Vilka är ni?
Haha! Sweet tumult Vilka är ni?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min forsta tanke ar att jag vill att du slappnar av i axlarna (ryggont?) och svanken, du ser ganska spand ut.. sen ser jag garna att dina hander kommer upp lite mer (lag-tung hand, lagom hog-latt hand)
Upplever det som om du har lite svart att Sitta sa att saga? Kan komma fran spanningen jag tycker mig se i din svank... eller vantar du pa att hon ska explodera?
Du gor i stort sett samma fel som jag... annars tycker jag det ser fint ut, bara mer avslappning som jag skulle vilja se...
Hej!
Lite kritik då
Jag håller med om att hästen borde ridas med mer framåtbjudning. Om den är som en treåring i utb. så skulle jag föredra att se lite mindre koncentration på vart huvudet är (som hamnar bakom lodplan) och mer fokus på att rida fram. Lite "roligare" ridning för unghästen är oxå bra så man varierar sig mera med tex tempoväxlingar och svängar så det inte bara blir runt runt i för långsam trav. Jag vet att många westernryttare inte rider lätt men på unghästar så tycker jag att man ska underlätta framåttänket lite med lättridning, särklilt om man har lite svårt att sitta ner. Blir så lätt att man bara bromsar om man tycker att det börjar skumpa för mycket.
Tycker att hästen går i trevligare form (för en unghäst) i galoppen men tänkt på att tänka framåt och inte bakåt i galoppfattningen Förstår att det är svårt om man är lite nervös för galoppen som du skrev att du varit...
Annars tycker jag att ni är ett väldigt trevligt ekipage!!! Hoppas få se er i helgen i fristad!