Status
Stängd för vidare inlägg.
P

Pysen

7571136.htm

Den här vagnen har jag köpt idag,är det någon mer som har en sån?

Jag köpte den begagnad idag och den är ju värsta snygg!:love:

Sv: vagnen

jo jag tyckte oxå att det var billigt:) ibland har man tur!

Annonsen är borttagen så du får nog lägga in en annan bild. Vi köpte just en Carena Lieback Buggy på rea för 495:-. Kanonpris!!! Men det är helt sjukt att vår första vagn (Brio Nova) kostade närmre 7.000 kronor och den andra bara så lite. Vad är det som gör den stora skillnaden??? Ok den dyra är ju lite större och har större hjul men ändå... Man lurar ju stackars bebisföräldrar.

oftast så är det märket som kostar....man får vad man betalar för,köper man en billig (som vi först gjorde) får man räkna med att det är skit...

www.herqules.com kan man se vagnen,raptor 3- spinn heter den iaf.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn När slutade era barn att växa, och hur mycket växte de på slutet? Min 13-åring är 175 cm och växer han 2 dm till så får han inte plats i...
2
Svar
37
· Visningar
1 545
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 361
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Köpte en begagnad barnvagn, och var jättenöjd med köpet. Men sen nu idag så skulle jag lägga i ett lakan, för att boa lite. Jag har haft...
Svar
5
· Visningar
1 138
Senast: Fibusen
·
Övr. Barn Jag har tänkt länge att jag vill åka till Tom Tits med barnen, och nu kommer en stängningsdag när jag kan vara kompledig. Vi har dock en...
Svar
6
· Visningar
624
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama