Status
Stängd för vidare inlägg.
P

Pysen

7571136.htm


Den här vagnen har jag köpt idag,är det någon mer som har en sån?

Jag köpte den begagnad idag och den är ju värsta snygg!:love:
 
Sv: vagnen

jo jag tyckte oxå att det var billigt:) ibland har man tur!
 
Sv: vagnen

Annonsen är borttagen så du får nog lägga in en annan bild. Vi köpte just en Carena Lieback Buggy på rea för 495:-. Kanonpris!!! Men det är helt sjukt att vår första vagn (Brio Nova) kostade närmre 7.000 kronor och den andra bara så lite. Vad är det som gör den stora skillnaden??? Ok den dyra är ju lite större och har större hjul men ändå... Man lurar ju stackars bebisföräldrar.
 
Sv: vagnen

herkules,ett märke emmaljunga tog in ett tag -05
 
Sv: vagnen

oftast så är det märket som kostar....man får vad man betalar för,köper man en billig (som vi först gjorde) får man räkna med att det är skit...

www.herqules.com kan man se vagnen,raptor 3- spinn heter den iaf.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Köpte en begagnad barnvagn, och var jättenöjd med köpet. Men sen nu idag så skulle jag lägga i ett lakan, för att boa lite. Jag har haft...
Svar
5
· Visningar
1 136
Senast: Fibusen
·
Trav Jag undrar hur man får en travare att galoppera i vagn då han kan galopp i ridningen, från marken osv men i vagn när jag säger kommandot...
Svar
2
· Visningar
591
Senast: Kamomilla
·
  • Artikel
Hästnyheter När Viktor och Mikaela Arbhede skulle gifta sig ville de göra bröllopets mingel till något alldeles extra. Genom att renovera en...
Svar
0
· Visningar
165
Senast: Gunnar
·
Småbarn Varit på Ikea idag och shoppat toa-sits, fler pottor, kiss-lakan. Även varit i leksaksaffär och köpt lite olika distraherings-leksaker...
26 27 28
Svar
544
· Visningar
27 877
Senast: Sleepan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lukt från kattlådan
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp