vagn i stallet? hur har ni gjort?

Sv: vagn i stallet? hur har ni gjort?

Jag letar "fulvagn" jag. Vill inte ha den nuvarande vagnen skitig. Det är lite geggigt ute just nu och särskilt runt stallet. Och så har jag stallet hos mamma, måste åka bil dit och får då stoppa in barnvagn i bilen varenda gång jag ska rida. Mamma passar den lille medan jag rider. Bättre att ha en "fulvagn" där redan så jag slipper kånka på både vagn och unge nedför de sju trappstegen vid vårt hus.

Du kan få köpa den vi hade, sittdelen finns hos Fam G, liggdelen hos oss. :)

Vi har en vagn för finare tillfällen, tex handla åka bort med mer. Och en i stallet.
Bild på finvagnen

Fulvagnen som används på grusvägar och stall med mer.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 361
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Vår snart sexåriga dotter har alltid sen hon var liten nattats genom att vi ligger bredvid tills hon somnat. Det har funkat men med en...
Svar
11
· Visningar
1 239
Senast: Humla
·
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 320
Senast: Bexzor
·
Hästmänniskan Utifrån en artikelserie som finns i Tidiningen Ridsport funderar jag på det här med mobbing i stallet. Själv mobbades jag hårt i...
2
Svar
21
· Visningar
2 454

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka