Vaginal striktur

Ja jag har varit så himla ledsen att det inte går att lösa permanent men nu känner jag att jag tar det vi får och kommer ha en jäkla rolig tid tillsammans det vi får och klarar hon sig länge utan att det växer igen så kan jag nog göra en till operation, men handlar det om kort tid så är det ju ohållbart att utsätta henne för det snart igen. Hon är en helt ljuvlig valp, nyss fyllda 5 månader :) hon far som en virvelvind här :)

Ja jag har varit så himla ledsen att det inte går att lösa permanent men nu känner jag att jag tar det vi får och kommer ha en jäkla rolig tid tillsammans det vi får och klarar hon sig länge utan att det växer igen så kan jag nog göra en till operation, men handlar det om kort tid så är det ju ohållbart att utsätta henne för det snart igen. Hon är en helt ljuvlig valp, nyss fyllda 5 månader :) hon far som en virvelvind här :)
:love:

Liknande trådar

Hundhälsa Hej, skulle behöva lite råd och tips. Jag har en Welsh Corgi Pembroke som snart är 5 år (Bibbi) För tre veckor sedan slutade hon att äta...
Svar
2
· Visningar
2 089
Senast: Luktpion
·
Samhälle Sån't här roar mig. Men i min värld har jag en betydligt striktare definition på vad ett nyord egentligen är. Animoji Emojis vars...
2
Svar
33
· Visningar
2 990
Senast: VLMF
·
Hästvård Står med en oklar, svag hälta i en hov och vet inte om jag ska köra på is i magen och vänta (som veterinären förordar) eller försöka få...
Svar
9
· Visningar
1 623
Hundhälsa Hej, Jag hoppas kunna få bolla lite svåra tankar med er. Jag och min man har två hundar av spetsras: en 3,5-årig och en 8-månaders, båda...
2
Svar
21
· Visningar
3 070

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30
  • Bra gårds och stallhund

Hästrelaterat