våghalsig katt och knasig hund.

_Viva_

Trådstartare
Min schäfer är på dagtid ute på våran uteplats, den har en mur runt så ingen obehörig ska ta sig in och för att hålla hunden inne. Vår hund är mycket vaktig och skulle inte släppa in någon på några villkor, vilket är meningen.

Vad får jag se idag när jag kikar ut genom fönstet om inte grannens katt, liggandes på rygg med magen i vädret och min hund står över henne.

Första tanken är att hunden fått tag på kissen och bitit ihjäl den! :eek:

Jag öppnar dörren för att reda ut eländet och vad ser jag?
Jo, katten ligger fortfarande på rygg - kurrandes - och min hund slickar henne på magen!!! Helt lyrisk över att kissen är där. :love:

Pratar med kattägaren och han säger att igår kikade han över muren och då låg katt och hund och solade tillsammans.

Jag kan inte smälta det hela. :D

Sv: våghalsig katt och knasig hund.

Ha! Vad charmigt! :love: Jag har själv två katter och en hund, och den ena av katterna älskar hunden något enormt! De kan ligga och mysa en del, men också leka med varandra. Alltid lika kul att se!

Liknande trådar

B
Övr. Hund kom hem för nån timme sedan efter att ha skjutsat mina föräldrar tillsammans med min pojkvän, jag skyndar ut i stallet för att ta in...
2
Svar
25
· Visningar
12 164
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Man tycker att jag borde veta hur man gör, men icke... Loka fullkomligt äääälskar katter! Mina två har sagt ifrån från början och blir...
2
Svar
20
· Visningar
1 695
Senast: Galathea
·
Övr. Hund Gäller både hund och katt men valde att lägga den här,om någon misstycker får tråden gärna flyttas. Detta bostadsområde har länge...
2
Svar
35
· Visningar
2 530
Senast: Sol
·
Övr. Katt det är så att vi just flyttat till ett hus på landet och har i flera månader sett en liten mager och tuffsig kisse sitta mitt inne i en...
2
Svar
31
· Visningar
2 893
Senast: Gullan86
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka