Väggbeklädnad i stallet

T

trulla

Är det någon som har tips på vad man kan ha på väggarna i stallet, någon typ av skivor el.dyl. Det ska vara hållbart och helst inte för dyrt.

Myrby Stallinredningar har jättebra plastskivor som man sågar till och sätter på väggarna. De är verkligen toppenbra och inte dyra!

Vi har sk OCB-skivor i stallet. Limmade av överblivna träflis eller hur jag ska förklara. Billigare än plywood och verkar hållbarare (segare). Har byggt dörrar av dem också (utebox) och de klarar väta bra. Limmet i skivorna skall vara ofarligt för hästarna enl försäljaren och dessa har funkat jättebra för oss. Pris hos oss 112:- + moms för 120cm * 240.

Liknande trådar

Anläggning Vi har möjlighet att ha öppna ”luckor” mot stallgången i fronten på hästarnas boxar. Min häst är extremt pillig så hon har tidigare...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 782
Senast: Tualma
·
Hästmänniskan Bokade in provridning idag på en häst. Ägaren skrev då det sista ”Glöm inte att komma i nya kläder iom smittorisken”. Brukar alltid...
2
Svar
23
· Visningar
2 610
Senast: warg
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 321
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 404

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka