Vägg rasade hos Nacka Ridklubb

Sv: Vägg rasade hos Nacka Ridklubb

Varför blir man inte förvånad.. :confused: Vad gör det att en vägg rasar in bland hästar o elever när hocikeyarenan behöver målas om ellr köpa en ny ismaskin??
Suck.... kan gissa att samma person som var ut o inspekterade stallet även har ett barn som spelar hockey eller fotboll... :angel:

Sv: Vägg rasade hos Nacka Ridklubb

Håller med! I senaste Ridsport så presenterades ju hur mycket mindre ridsporten får mot pojksporterna, så sådant här är ju knappast oväntat!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Det har varit flera kärva år i rad för ridklubbarna. Först stigande foderpriser, högre elräkningar, dyrare hästar – och nu lågkonjunktur...
Svar
0
· Visningar
74
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 479
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Långdals ridcenter i Nykvarn utanför Stockholm läggs nu ner, efter att länsstyrelsen gett ägaren Anne Lindblad ett föreläggande om att...
Svar
0
· Visningar
654
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under... 2
Svar
26
· Visningar
8 003
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka