Välkommen till världen Isac!

Sv: Välkommen till världen Isac!

Grattis!

Vilken söt liten sak=)

Varför får alla sina små utom jag?=(
 
Sv: Välkommen till världen Isac!

Tack för alla grattis vi fått!

Jag är så lycklig och stolt att jag skulle kunna gråta när som helst. Och så okomplicerad och söt är han. Jag tror att Isac gör precis allting rätt.

Förlossningen gick snabbt och helt utan komplikationer. Jag gjorde mycket hemma och vi var inte mer än fyra timmar på förlossningen. Väl på BB fungerade allt direkt. Sova gör han massor och hela nätterna, så mamma och pappa har fått sova ut ordentligt. Han sover helt sammanhängande mellan 23 till ca 03-04 då han ammar 45 minuter. Behöver jag säga att han dessutom sover alla dessa timmar i egen säng :love: Så efter amningen somnar han om och sover ända fram till någon gång mellan 07 och 09. Helt underbart! Amningen var bara ett bekymmer i 30 minuter då Isac tyckte att maten kunde komma av sig själv. Men efter lite matande med sked, fick han mersmak och nu verkar även det fungera :love:

Så vi lämnade BB redan på det andra dygnet och fick komma hem :love: (när Isac var ett dygn och 22 timmar gammal). Och allt verkar ha fortsatt flyta på :love: Jag bara älskar vår lilla krabat!

Så lillskrutten har redan hunnit med mycket. Han har varit med på två skolor (både mamma och pappa är lärare och skulle hämta lite papper till veckans betygsättning). Fullt med folk, men det bekom inte Isac särskilt.

Det finns inte ord att beskriva hur underbart det är...

/snurpe
 
Sv: Välkommen till världen Isac!

10 dagar idag. men värkarna är i full gång så snart e hon nog här=)
 
Sv: Välkommen till världen Isac!

Vilken underbar liten kille! Ett stort grattis.
Våra vänner fick också en liten kille fast den 4/6 :)
En liten Theodore.
 
Sv: Välkommen till världen Isac!

Grattis till sonen!

Ja visst är det skönt när det fungerar så bra, vi har haft lika tur vi med hur det fungerar. Blir riktigt förvånad över hur lätt han är att ha med sig, hoppas det får fortsätta så :):love:
 
Sv: Välkommen till världen Isac!

Grattis från Sanna Bergström!!! :D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 300
Senast: Farao
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 956
Senast: mars
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 500
Senast: Juli0a
·
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 125

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp