Vädertråd 2!

Växlande molnighet och några plusgrader. Blåser kallt, men i lä och sol är det skönt.
IMG_7058.webp

Full storm, flaggstången har gått av på mitten, men nu har strömmen kommit tillbaka!
Usch, då. Jag antar att det krävs rätt mycket vind för att knäcka en flaggstång :eek:?!

Här har det varit lite blåsigt, men absolut inte stormigt, idag. Växlande molnighet. Ett fåtal regnstänk på oss när vi var ute och promenerade. Lite sol har vi också fått se... :)

Usch, då. Jag antar att det krävs rätt mycket vind för att knäcka en flaggstång :eek:?!

Här har det varit lite blåsigt, men absolut inte stormigt, idag. Växlande molnighet. Ett fåtal regnstänk på oss när vi var ute och promenerade. Lite sol har vi också fått se... :)
30 meter per sekund i byarna, men det börjar mojna nu.
Flaggstången var nog mer än 30 år gammal, oklart hur ofta man byter en sån…

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag känner att jag behöver miljöombyte, rejäl värme, sol, salta bad, god mat... Det var något jag gjorde ofta innan jag blev sjuk för...
2
Svar
22
· Visningar
925
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 736
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Sonen fick pengar av farfar i julklapp och vill köpa ett gaming-headset till PlayStation 5. Jag spelar inte och känner mig helt...
Svar
6
· Visningar
236
Senast: Sasse
·
Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 130

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka