Vad undulater kan vara söta!

T

Tintomara

Mina små pippisar fick en ny klock-leksak, ringar med en plinga längst ner...först såg de väl lite tveksamma ut...men sen kom den ena på att det nog ringde om man drog lite i den där saken...och då tog han tag i klockan och gick iväg en bit och slängde iväg den så att den plingade! :) Det såg verkligen ut som att han försökte komma på hur den skulle kunna plinga så mkt som möjligt..:)

:) När man tror att man sett allt sött de kan göra, så nog kommer de på fler saker...

Åker slalom? :)
Huuur? *nyfiken, fick en inre bild av en undulat i pjäxor och skidglasögon...*

Han klättrar sick-sack i ringarna dygnet runt typ :D Eller ja, när han inte klättrar omkring på nya gungan då, där man kan sitta ovanpå och bli platt för att sova :p :D

Kul! :)

Idag fick mina pippisar en ny bur. JÄTTESTOR sak, mer exakt är den som en voljär! Har fått låna den av kompisen som inte längre har fåglar.
Så Tintin och Tityo är helt överlyckliga, bara leker och flörtar med varandra. Boet i lilla buren har de aldrig lagt ägg i, men förhoppningsvis börjar de häcka nu när de har en större bur. :love:
Det är kul med undulater!

Liknande trådar

Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 569
Senast: starcraft
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 831
Senast: Anonymisten
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 624
Senast: MissFideli
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 265
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Halt efter vila