Vad tycker ni om...

M

Muffe

Hööks senskydd och kotskydd bak. Dom i läder från GoldMedal med två kardborrespännen (senskydden) och ett litet remspänne (kotskydden). Skulle vilja ha ett par tävlingsskydd i läder och är trött på alla små remmar och spännen på dom jag har. Någon som har dessa och tycker dom sitter bra och håller bra kvalité, är förhållandevis dyra så jag vågar inte bara chansa!

Sv: Vad tycker ni om...

Har inga själv men skulle nog kanske vara lite tveksam då jag tycker Hööks inte har några kvalitétsgrejer för övrigt tyvärr...

Hade inte chansat på att köpa om man vill ha bra grejer.. Men de kanske finns folk som provat och tycker de är bra:)

tycker dom e fina och ja tror det är ganska bra kvalite på dom
funderar på att köpa ett par till ponnnyn :)

Jag tycker att de är jättefula:angel:, men alla har ju olika smak;).
Skulle inte häller satsa på hööks grejer när det gäller så "mycket" pengar

jag tycker dom är fina, men eftersom dom är så "dyra" för att vara hööks, så känns de lite humm, jag skulle då hellre köpt några märkes skydd från någonannastans men för samma summa pengar.

Är det dem senaste? Dem bakskydden som är lite högre? Eller är det dem som liknar CWD lite, som kom tidigare i somras?

Jag ska iaf köpa dem lite högre bakskydden till min storhäst, bara för att se vad reaktionen blir. Då känns det bra att dem inte är så dyra :p

*Kl*

Faktiskt så har ju just GM förbättrat sin kvalitet avsevärt. Jag har flera grejjer från dem som jag är väldigt nöjd med. Bla ett träns för typ 300 eller nåt, som nog är det bästa "budget-träns" jag någonsin ägt, och helt klart värt det dubbla, iaf! :)

Jag har inte skydden, men tycker dom är väldigt snygga. :) Jag är en budget-typ (hatar att göra av med pengar :D ) och köper bara billig skit som måste bytas efter ett år, men jag skulle inte tacka nej till dem om jag fick dem. :)

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 717
Senast: Anonymisten
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 476
Senast: Blyger
·
Utrustning Jag har problem med knän och fotleder, får en malande smärta runt knäskålen, och i bland även fotknölen. Har relativt långa stigläder...
Svar
15
· Visningar
1 878
Senast: WBanna
·
Hästhantering Hej! Jag har en stor valack på 15 år som är världens snällaste och hur mysig som helst. Men vi har även ett litet problem i vardagen...
2
Svar
33
· Visningar
2 906
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar