Vad tycker ni om Eukanubas foder?

B

Borzoi

Hejsan
Jag undrar lite om det är någon som har äldre små hundar som är kastrerade?
Jag skulle vilja höra med er vilket foder ni ger till dom?
Jag har blivit rekomenderat av en kompis att ge Eukanubas senior foder till mina gamla gossar.
Det som är bra det är att det innehåller Glukosamin i fodret för det behöver dom.
Ni som har erfarenheter av fodret kan väll berätta om det är bra.

Mvh Borzoi

Sv: Vad tycker ni om Eukanubas foder?

Hade det förrut. Nu får han Science Plan, han verkar tycka det är bättre. Han får en light variant för äldre hundar. Men båda är nog bra, fin i pälsen och i övrigt.

Jag ger eukanuba till mina småkryp, sensitive digestion (stavning?) till den yngre och adult medium till den äldre. Det är två kräsna herrar jag har och de äter faktiskt ganska bra nu.

Min äldsta har alltid ätit väldigt dåligt (finns säkert 3-4 trådar om hans matvägran här på buke :D) men sen jag bytte till eukanuba adult så har han faktiskt börjat äta varje gång jag ställer ner skålen på golvet. Han äter inte alltid upp allt, men oftast! Och det hände nästan aldrig tidigare.

Nu är ju mina inte äldre och kastrerade, men jag tänkte bara säga att jag är supernöjd med eukanubas foder! :)

Jag är också nöjd med Eukanubas foder, har aldrig haft så fin päls på mina hundar som med detta foder. Har haft det till en äldre tik, kastrerad hanhund samt en valp som numera är unghund.

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Jag ger idag RC Veterinary Urinary S/O Moderate Calorie till mina två katter. Min svarta katt har haft urinsten för flera år sen...
Svar
0
· Visningar
765
Senast: Nikan
·
Hundhälsa Hej. Längesedan jag var aktiv på detta forum men nu känner jag att jag behöver skriva av mig och kanske få ett gott råd eller två så...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
12 611
Senast: LelleLilla
·
Katthälsa Min katt är överviktig. Min plan var att utesluta torrfodret helt och enbart ge blötmat, men jag har märkt de senaste dagarna att katten...
Svar
10
· Visningar
2 029
Senast: MJLee
·
Hästvård Hejsan, Kommer med stor sannolikhet att kunna köpa min första häst ganska snart, och allteftersom det stundande köpet blir alltmer...
Svar
7
· Visningar
1 663
Senast: Reville
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka