Vad tycker ni om detta?

Det beror på hur bred panna den har....

Vanliga FZ-pannband brukar vara 41 cm långa, och det är alldeles för lite för min Best. Skulle nog behöva 46 cm, tror jag. :)

Immer

Jag fullkomligt älskade det förut. Men sedan dess har jag ändrat mig. Gillar mer stilren utrustning nu. Iaf på min arabplutt. Tycker fortfarande att det är fint men passar inte mig. (Finaste som finns för mig just nu är ett stilrent träns i fint läder och fin färg med läderpannband utan krusiduller :d)

Iofs så skulle det nog inte räknas till diskret utsmyckning på dressyrtävling så det är nog därför jag ändrat mig. Till medeltidsattiraljer skulle det nog bli läckert :d

Du får ursäkta, men det där pannbandet kommer inte ens i närheten av att likna något "medeltida". Möjligtvis om du sysslar med fantasy...
De medeltida tränsen har en lite annan konstruktion är våra moderna, och vill du ha något som ser medeltida ut så föreslår jag att du satsar på att sy ett träns själv för att få det att se så tidsenligt ut som möjligt. Det räcker tyvärr inte med att bara investera i ett lite annorlunda pannband. :crazy:

Jag hade ingen fotograf i närheten idag.
Men imorgon ska jag och Besten på kurs i AR, där finns säkert någon som kan hålla i kameran.

Jag ber att få återkomma! :)

Immer

Liknande trådar

Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
715
Senast: fio
·
Utrustning Finns det pannband i x-full? Eller märken som är rymliga?
Svar
7
· Visningar
602
Utrustning Hej! Jag behöver ett pannband med knäppen som man kan fästa en löstagbar käkrem i, frågan är bara vilka som är bäst?! Flera märken...
Svar
3
· Visningar
379
Senast: Elendil
·
Utrustning Hej! Jag skall snart åka på sadelutprovning för att prova kemnevall sadlar. Har hört så mycket bra om dessa . Vad tycker ni som har...
2
Svar
27
· Visningar
2 526
Senast: Elise4321
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Förbereda hundar inför bebis?