Vad tycker ni om detta?

Jättetjusigt! :)
Men passar nog bäst på en lite kraftigare häst? Min häst med sitt lilla huvud har en tendens att "försvinna" i för mycket krusiduller.

är jättekär i det...min häst har även han smalt huvud...är himla sugen att köpa det ändå. skulle passa så bra till mitt framtida medeltidsutrustning!

Jamen då är det en annan sak! :d Då passar det nog jättebra!
Jag var mer inne på min egen stilrena dressyrutrustning... :D

ah vad läckert! hur verkar det vara i kvalitet o så? för det priset bör det vara bra!

Jodå, det skulle det säkert vara, men själv är jag inte för så mkt krusiduller o dyl...
Antagligen därför jag bara äger släta läderpannband... :smirk:

Det är snyggt i verkligheten också!

Jag köpte mitt i somras, det kostade 179 kronor hos Häst&Co i Landskrona.

Min häst är en kallblodstravare med rejält bred panna, men detta i fz passar henne. Det sitter på ett Cheetakträns med mässingsspännen och -hakar och jag har (givetvis) ett mässingsbett till.

Om jag tänker på det imorgon kan jag ta med digitalkameran till stallet och ta en bild. :)

Immer

ja gör det! spännande o se den på häst...hum, så ett full kan bli stort för en vbltravare då?

Liknande trådar

Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
715
Senast: fio
·
Utrustning Finns det pannband i x-full? Eller märken som är rymliga?
Svar
7
· Visningar
602
Utrustning Hej! Jag behöver ett pannband med knäppen som man kan fästa en löstagbar käkrem i, frågan är bara vilka som är bäst?! Flera märken...
Svar
3
· Visningar
379
Senast: Elendil
·
Utrustning Hej! Jag skall snart åka på sadelutprovning för att prova kemnevall sadlar. Har hört så mycket bra om dessa . Vad tycker ni som har...
2
Svar
27
· Visningar
2 526
Senast: Elise4321
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025