Vad tycker ni om det nya anmälnings systemet?

P

pollan

www.sportochavel.se

Alla som har licens kan logga in.

Dock går det bara att anmäla till Bosås Grand Prix hoppning i Mars en så länge. ( tror de har den tävlingen som test om det funkar)

Jag tycker det är väldigt smidigt och bra. Och det gick väldigt snabbt att anmäla.

Sv: Vad tycker ni om det nya anmälnings systemet?

Jag ser bara fördelar med det. Både för ryttarna samt för klubbarna som har tävlingar.....

( P, var fan ligger Bosås? :D :rofl: )

Jag tror det ska stå Borås ;)
Eller så är jag dum :p

Haha, jo jag fattar det. Lite internt bara ;)
TS har ofta en hel del svårigheter med tangentbordet..höhö

Inte jag heller. Skulle anmäla t Borås i förrgår men fortf inte fått ngt lösen :/

jag fick mitt lösenord till utkorgen tror jag....

MSN trodde de va farligt :devil: haha :D

bra att du hittade det..
haha jag tycker det är kul att klicka runt på hemsidan. Dock tycker jag att man ska kunna ändra vissa av hästens saker själv, som man kunde på gamla equipe. Max har både fel färg, fel ägare och fel stam :p

Orkar inte kila in och kolla, lat....
Hur funkar det kan man logga in med en licens men anmäla en annan ryttare ??
Alltså som tex jag som sköter alla anmälningar för Joy men inte rider honom själv (men ju dock har licens själv också) ?

Ja. C är fortf hingst (fast det är han överallt tror jag) och så står det två ägare när man anmäler där. Anmäler man via det vanliga så står det bara en ägare. Enl. passet så stämmer det med två, men på licensen och om man söker res står det bara en.

Fast så är det m R också på licensen och om man söker res, fast när man anmäler står båda ägarna med överallt. Hmm, knas allt det där.

Fel färg? Det står att C är brun vilket jag inte riktigt tycker han är. Dom andra är bruna. Han är ju iaf mörkbrun. Fast han står som brun överallt, i pass och sånt. Menmen, jag är ingen färg expert :p

Max är också hingst tror jag. och så är han brun :p vilket han defenetivt inte är. haha

Gylle: hum jag tror inte man kan anmäla någon annan på sin häst utan man måste anmäla sig själv. Tror jag.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
10 285
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
972
Senast: Svartkatt
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 304
Senast: lirco11
·
Hundhälsa Hej! Jag har en krypt hanhund där ena testikeln är kvar i buken. Jag vill inte diskutera varför, men jag tror inte att inte operera bort...
2
Svar
28
· Visningar
2 903

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka