Vad tycker ni om denna SADEL??

B

Buffalo_brud

Gå in på:
http://www.bjorkbacka.se/

Gå vidare till häst och sedan sadlar. Sen kollar ni på allroundsadeln längst upp..VAD tycks?
Den kostar ynka 1229:-
är den värd det?
Jag funderar på att köpa den tycker ni att jag ska göra det?
Svara gärna. TACK.=)

Tja varför inte? Verkar inte vara en dum sadel för det priset. Bra att du har 14 dagar på dig att lämna tillbaka sadlen om du upptäcker att den inte passar hästen m.m.

Det gör ju att du kan i lugn och ro testa den på hästen tänk bara på att den inte får de begagnad ut om du ska lämna tillbaka den för då går det inte.

tror inte det är någon vidare kvalite på den.Skulle nog satsa p åatt köpa från samma stad så att dom kan komma och prova ut den så att den sitter bra,det är svårt att veta det utan proffs hjälp.Jagh ar föresten sadeln under....kan varmt rekomenderas trots priset.

Jo den var fin. om du är ute efter billiga allround sadlar så har även börjes fina. Båda min syster och jag har en. Jag är väldigt nöjd med min då den har varit perfekt för både mig och dom hästarna jag har haft den på. www.borjes-tingsryd.se

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
2 066
Senast: iNHALE
·
Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
525
Senast: liiinnea
·
Hästmänniskan Hejsan, jag funderar på att köpa min första egna häst. Ridit sen jag var 6år till år 2015 ca 19år. Både ridskola samt...
Svar
13
· Visningar
943
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka