B
Blicken
Lite gallig i bakben ev. pyttelite i v.fram. Skrittas 30 min vid 18-tiden på grusväg. mindre gallig efter skritt-tur. ca. 1,5 tim senare är han mer gallig i alla ben. Går fortfarande ute dygnet runt så jag gissar att gallorna varit större om han stått inne, rör sig nog inte så jättemycket i hagen på natten då gallorna var större på morgonen efter.
Det hela började med att han var tjock i v.fram. visade ingen hälta. Svullnad gick ner på några dagar. Fick ändå vila 2,5 veckor och har sen dess bara skrittats kortare rundor.
Önskar bara lite funderingar från andra.
Själv fundrara jag på foderstaten. har en hel del gräs i hagen fortfarande. Ska i det närmaste ta hjälp att räkna ut foderstat. Det jag tycker är konstigt är att gallorna ökar ett tag efter skritt-tur.
Det hela började med att han var tjock i v.fram. visade ingen hälta. Svullnad gick ner på några dagar. Fick ändå vila 2,5 veckor och har sen dess bara skrittats kortare rundor.
Önskar bara lite funderingar från andra.
Själv fundrara jag på foderstaten. har en hel del gräs i hagen fortfarande. Ska i det närmaste ta hjälp att räkna ut foderstat. Det jag tycker är konstigt är att gallorna ökar ett tag efter skritt-tur.
Senast ändrad av en moderator: