Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag hade anmält mig till båda och sedan känt efter på söndagen hur hästen känns. Är allt ok hade jag ridit huntingen. Speciellt eftersom debutanten är över 2 dagar. Efter det hade jag bara skrittat ett par dagar för att låta hästens kropp återhämta sig.
jag hade iaf anmält mej till båda. sen får man ju se hur det känns efter debutanten, men känns det bra tycker jag att du kan rida båda så kan ju hästen få vila ordentligt efteråt!
Fälttävlan fast utan dressyr!
Du hoppar en banhoppningsbana, sen går du direkt ut i terrängen.
Min klubb ordnar 3st sånna i år. Kan PM:a om du vill veta mera!
Hästhantering
Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva.
Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Ekonomi & Juridik Jag upplever att en del av problemet med Folksams paket var oflexibilitet.
Varför ska jag betala snordyr vetvård inkl buköppning när...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.