Vad tror ni..?

_Peplis_

Trådstartare
Är det schysst mot hästen att gå en debutant Fre-Lör och en Hunting (90cm)på Söndagen??

Hon är ju i kondis och har ork, men frågan är ju om det är så schysst..hur skulle ni ha gjort?

(Huntingen är på min hemmaklubb där jag står, så det är därför jag vill vara med)

Sv: Vad tror ni..?

Jag hade anmält mig till båda och sedan känt efter på söndagen hur hästen känns. Är allt ok hade jag ridit huntingen. Speciellt eftersom debutanten är över 2 dagar. Efter det hade jag bara skrittat ett par dagar för att låta hästens kropp återhämta sig.

jag hade iaf anmält mej till båda. sen får man ju se hur det känns efter debutanten, men känns det bra tycker jag att du kan rida båda så kan ju hästen få vila ordentligt efteråt!

Fälttävlan fast utan dressyr!
Du hoppar en banhoppningsbana, sen går du direkt ut i terrängen.
Min klubb ordnar 3st sånna i år. Kan PM:a om du vill veta mera!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 272
Senast: Äpplet.
·
Anläggning Behöver lite input, vi har lösdrift. Resten av hagen är fin och dom har väldigt mycket yta. Men vid ingången och foderplatsen har vi nu...
Svar
19
· Visningar
1 441
Senast: EZMK
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 326
Senast: lirco11
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
796

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka